دمتون گرم، واقعاً اجرای خوبی بود. هم داستان جذاب بود، هم بازیها و فضاسازی کار و خیلی تأثیرگذار بود و معلوم بود پشت این اجرا کلی تلاش و تمرین بوده. خسته نباشید به شما و همه اعضای گروه، امیدوارم همیشه موفق باشید. 👏🎭🌹
آقای صباحی دمتون گرم، واقعاً اجرای خوبی بود. من تا حالا تئاتر ندیده بودم و این اولین تجربهم بود، ولی باعث شد حسابی از دیدن تئاتر خوشم بیاد. هم داستان جذاب بود، هم بازیها و فضاسازی کار. بازی خودتون هم خیلی خوب و تأثیرگذار بود. خسته نباشید به شما و همه اعضای گروه، امیدوارم همیشه موفق باشید. 👏🎭🌹»