سلام و درود
متاسفانه کار ضعیف و بدون انسجام
حتی خود هنرمند ها هم میگفتن که موضوع اصلی ای ندارن
سکشن های مختلفی بود از موضوعات مختلف بدون ارتباط با هم که این ناخوشایند بود. در استفاده از نور عملکرد خوبی داشتید اما چون بازی بازیگران در نیومده بود خرابش می کرد. استفاده از داد و بیداد های ناگهانی برای خنده گرفتن ناخوشایند بود. پارت اجرایی * سیسی بند* ایده جالب و بامزه ای داشت که جا داشت بهتر هم بشه. حضور کودک روی صحنه عنصر قوی دراماتیکی نداشت.