یک اجرای خوب از متن خوب آغاز می شود. چیزی که همیشه دغدغه من بوده است. دیالوگهای خاص که کمتر نویسنده ای از پس نوشتن آن برمی آید و کهبد تاراج از عهده اش خوب برآمده بود. شخصیت عمه به سبب همین دیالوگها خاص شده بود. بازی خانم چهره آزاد، آقای تاراج و خانم شه پرست را پسندیدم. به نظرم چندتا دیالوگ خوب از زبان خود مونا می توانست از انفعالش کمتر کند. موضوع نمایش در این طبقه و خانواده به درستی گنجانده شده بود.
ای کاش از نمایش هایی که دغدغه پرداختن به مسائل اجتماعی را دارند بیشتر حمایت می کردیم تا نمایش نویس های بیشتری علاقمند به نوشتن در این زمینه می شدند.
من این نمایش را به دیگر دوستان توصیه می کنم. صمیمانه برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.💐