دکتر:ولی بهتون میخوره که بیشتر صمیمی باشین انگار فامیلی چیزی...!!!
الویس: دقیقا دکتر جان مثل دوقلو های بهم چسبیدن، واقعیت منو فوواد از دبیرستان باهم دوست بودیم دوتا دوست صمیمی هرجاکه میرفتیم،،، ایشونم بود تهش شد این رابطه ای که میبینید🤷♂️
شکیرا:فوواد نمیخوای چیزی بهش بگی؟