🔹مهرداد ضیایی با وجود سوگ همسر، روی صحنه میرود
به گزارش راویمدیا، مهرداد ضیایی، کارگردان نمایش «چند سال پیش»، در پی درگذشت همسر هنرمندش، زندهیاد شهرزاد جواهری، تصمیم گرفت اجرای این اثر را متوقف نکند.
ضیایی که هماکنون نمایش «چند سال پیش» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه دارد، با وجود غم فقدان همسر، بر تداوم اجراها تاکید کرده است و طبق تصمیم او و گروه اجرایی، برنامه نمایش طبق روال قبلی ادامه خواهد داشت.
شهرزاد جواهری بازیگر قدیمی تئاتر، تلویزیون و همسر مهرداد ضیایی، روز گذشته بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.