درود بر همگی ..
دیشب به تماشای نمایش این بود زندگی نشستم .. صحبت زیادی در مورد نمایش ندارم چون همه چیز قابل باور بود و صریح بگم دقیقا یک فریم از زندگی ( زندگی خوابگاهی) رو این نمایش به شما نشون میده .
بیانها خوب ، بازیها کاملا باورپذیر و واقعی ..
هم زمانی روایت از دو جنبه ی پسران و دختران رو دوست داشتم ..
کار بسیار خوبی بود ، با تشکر از تمامی عوامل و تیم اجرایی 🌹 خوش بدرخشین همگی🌹🌹