در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | لنا گودرزی درباره نمایش تهران: ۱۲: من نمایشنامه را پسندیدم. ایده جدید بود هنوز هنرمندی رو ندیدم بهش پرداخ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:13:13
من نمایشنامه را پسندیدم. ایده جدید بود هنوز هنرمندی رو ندیدم بهش پرداخته باشه. در واقع به روز بود. پرداخت داستان با بیان خرده روایت‌ها پیش میره. اینکه نویسنده یک فضای شاد تولدی رو خلق می کند و در بستر اون به بیان یک تجربه زیسته تلخ جمعی می پردازد و بعد از بیان موضوع اصلی وارد روایت تک تک کارکترهای داستان می شیم جالب بود. اینکه با بیان راز در ابتدای نمایش مخاطب رو کنجکاو می کنه و ایجاد تعلیق می کنه از نکات مثبتش بود. جا داشت طراحی صحنه، لباس، دکور بیشتر بهش پرداخته می شد.
خسته نباشید به تمام عوامل می گم و برای همه عزیزان به خصوص بابک پرهام عزیز آرزوی موفقیت روزافزون دارم.💐
لنای عزیز سپاسگزارم و مفتخرم که پسندتان شد. امیدوارم در آثار بعدی بضاعت‌مان بیشتر شود و بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم
۱۳ مهر ۱۴۰۴
بسیار عالی و تاثیرگذار بود
۰۲ آبان ۱۴۰۴
امید ابراهیمی
بسیار عالی و تاثیرگذار بود
جناب ابراهیمی عزیز
باعث سربلندی است که پسندتان شد، سپاسگزارم که به تماشای تهران:۱۲ نشستید
۰۳ آبان ۱۴۰۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید