نمایش «تلخاب» برای دو شب تمدید شد
نمایش «تلخاب» به نویسندگی رها پوررحمتی، تهیهکنندگی مشترک سعید آقاخانی و محسن عباسی با کارگردانی عباس اقسامی که دور دوم اجراهای خود را از ۱۷ خرداد در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی آغاز کرده بود، اجرای خود را به مدت دو شب تمدید کرد.
سحر گلشیرازی، رها پوررحمتی، مهدی حیدری، ساتیا نوروزی، مرضیه دهقانپور، غفور مکینصیریان، فرزاد پارسه، کارما یمقانی، زهرا فلاح، دیانا واحدیان، صدف خاقان و یاسمن رسولیراد بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش میپردازند.