خسته نباشید میگم به کلیه دوستانی که زحمت کشیدند مخصوصا سرکار خانم ملک ، با اینکه روز اول اجرا بود نمایش قابل قبولی روی صحنه دیدم موضوع اجتماعی مهمی رو مطرح کردند بسیار تاثیرگذار بود ولی دوست داشتم از زاویه ضعف نباشه چون زنان سرزمین ایران عزیزمان همیشه قوی و با قدرت در مشکلات ظاهر شدند آنها مادرانی هستند که ما در آغوششان بزرگ شدیم و شاید مرد شدیم !!پس زن (مادر) ها پرچمداران قدرت و تغییرات هستند که نمونه اشان را در سالهای اخیر در کوچه و خیابان کم ندیدم دوست داشتم قهرمان نمایش ما در انتهای نمایش فرد موفق جامعه باشد قدرتمند، نه پر کننده تایم پرت همایش تا سخنرانی استاد اصلی !!!موضوع بعدی مدیریت سالن ضعیف بود و اکثر تماشاگران با موبایل فلش دار عکس و فیلم میگرفتند متاسفانه .دم همگی عوامل گرم
با عرض سلام، ادب و احترام
نمایش خوبی بود راوی نمایش رو جذاب کرده بود و چاشنی به جایی داشتند همچنین از کلیه عوامل ،صمیمانه تشکر میکنمنمایش متفاوتی بود🌹
سلام و عرض ادب و خسته نباشید
خدمت کلیه عوامل این نمایش به نظر بنده موضوع نمایشنامه جالب بود تنها نقدی که بنده دارم این است که پرده عوض نمیشد و زیاد بودن دیالوگ ها و پینگ پنگی بودنش ما را سردرگم کرده بود ولی بازی ها عالی بود
با عرض سلام خدمت تمامی عوامل این نمایش فاخر
یکی از بهترین نمایش هایی بود که در چندماه اخیر دیدم و یک تشکر ویژه از نویسنده توانای این اثر آقای نوبرانی عزیز با آرزوی بهترین ها برای تک تک شما عزیزان🌹
با عرض خسته نباشید خدمت همه عوامل این نمایش
قطعا خلق هر اثر هنری در این شرایط جامعه مصائب و مشکلات زیادی در پیش دارد بنده به شخصه از تک تک عوامل کمال تشکر را دارم .آقای زری آبادی بسیار خوش درخشیدند و جناب داخ عزیز برجستگی بیشتری نسبت به بقیه هنرمندان داشتند انتقاد بنده در خصوص طراحی لباس نمایش است که لباس هنرمندان برجسته چروک و نامناسب بود مخصوصا کت و شلوار جناب داخ در نقش شهردار و همچنین کفش های ایشان که پر از خاک بود در جایگاه شهردار همچنین طراحی صحنه که در یک لوکیشن و یک صحنه چندین پرده اجرا شد که باعث سردرگمی مخاطب میشد ولی داستان خیلی روان و ملموس بود و از ابتدای قصه انتهای قصه قابل پیش بینی بود در کل دست بوس همه عوامل هستم خدا قوت